z vyhlášení JČ KP 2024:

2024-11-12_21h22_53.jpg

Blížící se akce + možnosti tréninku:

Anketa:

Na jakou trať jihočeského KP se letos nejvíc těšíte?

Kluky - 35.9%
Pacov - 15.5%
Netolice - 22.5%
Votice - 2.8%
Jinín - 9.2%
Nihošovice - 9.9%
Horažďovice - 3.5%
nevím - 0.7%

Celkový počet hlasů: 142

Články

report z MČ motoski v Horním Městě + výsledky

(dokončení z titulní strany)

   2 bonusové body získali loňští vítězové z Horního Města Mohaupt s Hotovým a 1 bod po vyrovnaných výkonech Fogl se Sabotou. Loňským mistrům bratrům Šrolerům se příliš nevydařila po účasti v hromadné kolizi 1. jízda. Pak byli dvakrát 2. a do finále postupovali z 6. místa. Zahanbit se nenechali mistři ČR z roku 2007 Švorc s Drašnarem. Vůbec na nich nebyla  znát dvouletá pauza, kdy nejezdili. Vítězstvím v poslední sérii postoupili do finále z 5. místa. Z nováčků MČR si nejlépe vedli Pavel Křížek s Jaromírem Vondruškou, kteří byli v kvalifikaci 13.    Poprvé od pozměněného systému MČR se nám stalo, že se někteří jezdci nedostali ani do finále „B“, protože bylo v závodě více jezdců.

   Ve finále „B“ si spravili chuť loňští vítězové Orlického poháru Kylar s Majvaldem. Kvalifikace jim vůbec nevyšla a do B-finále se dostali až z posledního postupového 20. místa. Ale dokázali zdánlivě nemožné. Už po startu se dostali do čela 12-členného jezdeckého pole a vydrželi tam až do odmávnutí šachovnicovou vlajkou. S nimi dokázali postoupit staronoví účastníci MČR Lux s Fiedlerem. Cenné body získali i nováčci mistrovství Dvořák s Buřvalem, kteří byli 3. a tím celkově 11.

   A pak mohl být odstartován hlavní finálový závod mezi 10 nejlepšími dvojicemi. Cílem 1. kola projeli na čele Josef Mňuk s Filipem Langerem, kterým loni unikl těsně mistrovský titul po bodové shodě s mistrovskými Šrolery. Dařilo se zkušeným dobřanským jezdcům Švorcovi s Drašnarem. Ve 2. kole se dostali do vedení a dlouho se zdálo, že dokáží závod v Horním Městě vyhrát. Ale ze zadních pozic doslova letěli Mohaupt s Hotovým, kteří předjížděli jednoho svého soupeře za druhým. V 7. kole se objevili na čele a dokázali tak obhájit loňské prvenství. Se svým výkonem museli být spokojeni i Švorc s Drašnarem, když dokázali udržet 2. místo před Romanem Mňukem se Zdeňkem Langerem.

 

1. Lukáš Mohaupt – Václav Hotový, Orion Racing Team, Honda 450 4T, 8:32,92

2. Josef Švorc – Josef Drašnar, Automoto Klub v AČR Dobřany, KTM 300 2T, 8:39,45

3. Roman Mňuk – Zdeněk Langer, Mňuk Racing Team z.s., Yamaha 450 4T, 8:51,20

4. Patrik Šroler – Miroslav Šroler, SMK Klášterec n.O. V AČR, Beta 300 2T, 8:53,61

5. Josef Mňuk – Filip Langer, Mňuk Racing Team z.s., Yamaha 450 4T, 8:54,18

6. Pavel Dvořáček – Petr Čížek, SMX Racing Team Rudník, KTM 350 4T, 9:05,60

 

 

   Celkem 37 dvojic nastoupilo do Orlického poháru pro nelicenční jezdce. I tam se urputně závodilo. V kvalifikaci si suverénně počínali Podzimek s Černohousem, kteří všechny své 3 starty proměnili ve vítězství. Ale ve finálové jízdě to bylo úplně jinak. První polovina finále byla ve znamení souboje zkušených jezdců SMK Klášterec Rousem s Nekorancem a Kavkou se Sabotou. Ale pak se obě dvojice propadly do středu jezdeckého pole. Na špici se dostali medlovští Kaller s Králem, kteří do finále postoupili až z finále „B“. A na čele se udrželi až do konce. Na stupních vítězů se tak sešli zástupci ze 3 různých končin naší vlasti (jezdci ze Severní Moravy, Východních Čech a Jižních Čech).

 

1. Martin Kaller – Vlastimil Král, AMK Medlov, Kawasaki 450 4T, 6:39,39

2. Jurij Popovyč – Ladislav Novotný, Hnátnice, KTM 250 2T, 6:42,71

3. Luboš Polišenský – Pavel Douběk, Retox Racing, KTM 300 2T, 6:46,38

 

   Na závěr vydařeného dne si jezdci ještě měli možnost zajezdit na zimní trati bez lyžařů. Nejlepší byl opět Lukáš Mohaupt před Milošem Dvořákem a Pavlem Dvořáčkem. A jak to bude vypadat se závody příští víkend? Hlavní roli bude opět hrát nevyzpytatelné počasí. Snaha pořadatelů je nějaký závod uspořádat, rozhodne se to v polovině týdne. Samozřejmě o tom všem budeme informovat.

Josef Vašíček, 2018-01-28

Týmové fanynky - Denča

502230573056_n.web.jpg

 

 
 
 
 
2012 Copyright MOTOSPORT